7 DŮVODŮ PROČ ZVOLIT ART TEAMBUILDING

Na pracovišti jsme většinu času zaneprázdněni tak, že není prostor poznat se s kolegy v uvolněné atmosféře.

Kolegové nebo i celé pracovní týmy mohou být oddělené kvůli jejich rozdílným pracovním povinnostem a nebo jen z praktických důvodů jako je stůl na druhé straně kanceláře nebo firmy. Někdy je pracovní nasazení tak veliké, že je jen zřídka možnost promluvit si s kolegy nebo s vedením.. Zaměstnanci tak mohou získat pocit, že vedení firmy je jim vzdálené. A pokud nepanuje příjemné soudržné pracovní prostředí ve firmě nebo oddělení, může začít morálka klesat. A to je chvíle, kdy nastupujeme my! Spolupráce jako tým, jako rovní kolegové, překonává bariéry a může vytvořit skvělý základ pro důvěryhodný vztah. Čím lépe se lidé navzájem znají, tím lépe se dokážou vypořádat s problémy a budou se v důležitých chvílích navzájem podporovat. 


1. ZÁBAVA

"Smích je nejlepší lék"... když se smějeme, uvolňujeme hormony, které nám pomáhají relaxovat a snižovat stres. Umění je zábavná, kreativní činnost, kterou si nejde neužít. ...budete mít kvanta zábavy - to je zaručeno!

4.VÝBĚR STRATEGIE

Jako tým musíte plánovat, co chcete vytvořit - Co budete malovat? Jak to budeš malovat? Bude to kolektivní práce na jednom velkém plátně nebo třeba čtyři různá menší plátna dohromady? Máte nějaké konkrétní barvy, které chcete použít, nebo půjde každý podle sebe? Budete muset vyvinout strategii k dosažení svého cíle, což je přesně to, co je potřeba také na pracovišti. Strategické myšlení a plánování umožňuje lidem účinně přispívat k práci. 

2. KOMUNIKACE

Při práci se svým týmem budete rozvíjet komunikační dovednosti při spolupráci na návrhu. Diskutujete a rozhodujte o barvách, technikách a celkovém designu - ideální čas na zdokonalení těchto komunikačních dovedností, aniž byste na to mysleli. 

5. SOUTĚŽIVOST

Pro mnoho lidí je soutěživost podnětem k usilovnější práci. I do art teambuildingu je možné zařadit prvek zdravé soutěživosti. Mohou soutěžit jednotlivci v týmu nebo týmy mezi sebou. Pak už stačí vybrat téma soutěže - ať už je to nový design firemních diářů nebo vánočních přání.

3. VYJEDNÁVÁNÍ

Se skupinou lidí, kteří pracují společně na sdíleném plátně, jsou vyjednávací dovednosti nanejvýš důležité. Nenásilně si osvojíte dovednosti, které pak budou pro vás důležité během porad, obchodních jednání a nebo i v běžné práci a komunikaci s kolegy. 

6. SKVĚLÉ JÍDLO A PITÍ 

...a k tomu všemu připravíme dobré pití a občerstvení dle vašich představ. Zajistíme catering od malých přestávek na kávu až po slavnostní švédské stoly. 

7. KREATIVNÍ ATMOSFÉRA

TVOŘILI S NÁMI